Heb het vandaag ook gekocht alleen nog niet gelezen, Maar foto's zijn super!!!! _________________
*//*Belle, Shania, Geri, Rihanna & The Spice Girls Are The Best Singers In My Life*//*
Plaatje van de publicatie in de Glossy.
Middelste foto is van mij. De foto's aan de linkerkant zijn van Tamara Pluij.
Opmaak van het bovenstaande plaatje is gedaan door Corine Lammers voor publicatie op mijn weblog. _________________ Concert, theaterfotografie en bedrijfsfotografie: www.OnStagePhotos.eu
Huwelijksreportages & fototips voor 'de grote dag': www.YourWeddingPhotos.eu
Ik heb vandaag (13 maart) de GLOSSY met dat artikel van Belle waar onder andere die kinderfoto in staat gekocht int station van Leuven (België)
De glossy met Wendy van Dijk op de voorkant hadden ze dus daar!! _________________ http://lizzybizzy.skyrock.com/ mijn blogsiteje.
Iedereen welkom en reacties op men foto's zijn ook meer dan welkom! Met o.a. foto's van Belle Perez enz.
Plaatje van de publicatie in de Glossy.
Middelste foto is van mij. De foto's aan de linkerkant zijn van Tamara Pluij.
Opmaak van het bovenstaande plaatje is gedaan door Corine Lammers voor publicatie op mijn weblog.
Geplaatst: Vr Mrt 19, 2010 8:50 pm Onderwerp:
kan iemand er een foto van maken zodat het leesbaar is, want ik was net te laat. vraag ik in de winkel: waar is de glossy met belle perez? ehhm, ohh vandaag hebben we nieuwe in het schap geplaatst. (shit)