Ik kan me nog wel een concert herinneren in Eindhoven...
Toen Belle tú zong stond het gangpad tussen rij 1 en het podium vol met mensen met camera's. Het leek wel een wereldster op de rode loper bij de premiere van dé film van het jaar ofzo..
volgensmij kan ik me ook zoiets herinneren ja weet alleen niet meer of het daar was
volgens mij was dat Gipsy.. Maar dat weet ik niet zeker.
haha ik weert niet meer of ik in eindhoven ben geweest hahaha erg he maar tzou heel erg goed kunnen _________________ Op naar Latino Mundial
Toen Belle tú zong stond het gangpad tussen rij 1 en het podium vol met mensen met camera's. Het leek wel een wereldster op de rode loper bij de premiere van dé film van het jaar ofzo..
volgensmij kan ik me ook zoiets herinneren ja weet alleen niet meer of het daar was
haha ik weert niet meer of ik in eindhoven ben geweest hahaha erg he maar tzou heel erg goed kunnen
Geregistreerd op: 16-10-2007 Berichten: 4772 Woonplaats: Bergen op Zoom
Geplaatst: Wo Feb 17, 2010 9:04 pm Onderwerp:
Wilja schreef:
Esmiralda schreef:
Marlot91 schreef:
Esmiralda schreef:
Marlot91 schreef:
haha ik weert niet meer of ik in eindhoven ben geweest hahaha erg he maar tzou heel erg goed kunnen
Jij bent wel vorig jaar in eindhoven geweest!!
Dat weet ik wel zeker ja, dat was Diez in Eindhoven op mijn verjaardag toen.
Het jaar ervoor met Gipsy ben ik er bijna zeker van dat ikjullie toen ook gezien heb. _________________ LM is gedaan nu op naar de zomer
Waar het mij fel was opgevallen was in hasselt haha want ik zat ertussen!
niet normaal ! Belle zei het toen zelf hé, echt kei grapig ! Heb er een foto van da ze de camera nadeed!
Tijden zijn in GMT Ga naar pagina Vorige1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4