Inloggen
Menu
:: Belle Perez :: forum indexHome
:: Belle Perez :: forum indexZoeken
FAQFAQ
GebruikerslijstGebruikerslijst
GebruikersgroepenGebruikersgroepen
RegistreerRegistreer
ProfielProfiel
Log in om je privé berichten te bekijkenMessages

Email beheerder
Email ons foto's!

Links
Belle Perez Website
Belle Merchandise
MBN Music Marketing
HDBP Productions

LM : Enschede
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    :: Belle Perez :: forum index -> Concertverslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
benjamin

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 1:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke verslagen allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jedidja

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 6:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

owhjaa mario! Laughing
sorry dat je mij soms meer horode znigen dan belle Laughing haha

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 6:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

show was voor mij dus echt compleet verrassend... Razz
heb echt vanaf het begin al gelijk gehad da mn mond open viel Laughing
kreeg ook bij sommige nummers echt brok in mn keel...
hoe belle dingen zingt.. zooo moooii

verder alle liedjes echt SUPER... foute medley echt onwijjjs gelache Laughing
en die gast die voor t podium zo idioot stond te danse..
naaaah k pieste echt sirieus in mn broek zowa van het lache Razz

derna was k echt ff bang da ze nie meer kwam signere omda het zo lang duurde.. kgaf t al beetje op...
hoor in een keer de deur achter ons open gaan... en daar was ze Very Happy
tijdje gewacht en toen k aan de beurt was ff gehad over da het al zolang was geleden voor mij.. over school.. try out...nieuwe tour.. van alles
was wel fijn weer ff zo met dr te kletse Very Happy
daarna op fotootjee..

en toen belde roos weer en ik was vergete groetjes te doen, dus ik dacht.. nja ken je zelf wel ff met dr aan de lijn Razz
was echt super grappig hahah Very Happy

daarna groepsfotootje op de trap.. maar iedereen zat zeg maar tussen elkaars benen
en ik zat er echt zo kei lullig buite,..
dus k vroeg aan belle of k tusse haar benen mocht..
maar die meide meoste weer zo nodig doordenken... Laughing

toen naar huis, aw een tering end zeg Laughing
op naar de volgende Cool

en heel veel sterkte nanii...

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 7:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft iemand de playlist?

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja die heb ik

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 9:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die heb ik ook, hij is geweldig! Very Happy

alles van de show eigenlijk wel gezegd is!
ik helemaal weg ben van de show!

langs mij zat een vrouw uit ecuador en die sprak echt maar paar woorden nederlands maar die sprak dus spaans dus die begint heel verhaal tegen mij in het spaans en terugpraten ging best goed haha Very Happy
die ook best wel veel kon meezingen!

er ook een meisje was die paar keer gisteravond naar me toe kwam;
voor de show ging ff naar de wc komt dat meisje naar me toe zegt ;
ga jij ook naar belle perez vanavond? ik zo jaaa
ben jij fan van belle perez? ik zo jaaa
kan jij ook alles meezingen? ik zo jaa Laughing

in de pauze komt ze weer naar me toe zegt ze;
niet doorvertellen maar belle perez komt handtekeningen uitdelen na de show, sssttt want anders staan er straks heel veel mensen Laughing
na de show kwam ze nog keertje om te vragen of het nog lang duurde of belle kwam, was echt zooo schatjee!

verder nog heel leuk gesprek gehad met belle over school/guatemala en was gewoon heel fijn! groepsfoto was ook leuk! Very Happy

toch nog best lang verhaaltje maarjaa!
LATINO MUNDIAL ES FANTASTICOOOO!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Natazz

BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2010 10:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ja, de playlist is echt geweldig! Wink Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wil iemand hem me doormailen (a) Very Happy
Moet namelijk nog lang wachten!
Heb wel scherpenheuvel gezien maar dat was maar de helft dus Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thatsme_Sandra@hotmail.com
Toevoegen mag je me ook altijd Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 4:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik moet zeggen, Toen we de zala ingingen en plaats namen. Ging ik echt zo zitten met het idee van , Nou het zal mij benieuwen Question Ik laat het maar over mij heen komen.

Eerst kwam de band op, Hoorde ik ineens zo'n struikel geluid bleek dat Francesco struikelde over bedrading vond het echt zo lullig maar kon het niet helpen om te lachen wel zo danig dat jet amper hoorde.
Nou band begint te spelen en HUPPA daar kwam Belle aanlopen.

Mijn eerste reactie was WOUW!! wat ziet ze er prachtig uit en haar haar zat weer helemaal perfect. En haar laarsjes echt zo kicke Laughing

Nou mijn eerste gedachte was, Nou nou dit is echt zoooooooooooooo anders dan Gipsy en DIEZ maar tis nog maar het begin. Langzamer hand begon ik het toch steeds mooier en leuker en leuker te vinden en toen was ik om oftewel verkocht.

Toen begon Belle over Nani te vertellen en dat schoot er bij mij wel ff in wat een akelig nieuws bah!! Kreeg er wel een brok van in mijn keel echt zo triest Crying or Very sad Toen vertelde Belle dat ze het nummer die ze altijd met Nani zong aan zijn moeder ging opdragen vond ik zo mooi dus tijdens het nummer schoot ik vol.
Lieve Nani geconcoleerd met het grote verlies neem de tijd om te rouwen we denken aan je en tot gauw Kusje X

Heb tijdens de show wel erg veel gelachen omdat er ook zoveel leuke en grappige momenten in zitten Whahahahaha echt je kon me af en toe wel oprappen Laughing
Ja Belle echt je hebt me goed verrast ik wist af en toe nietw at ik zag en hoorde (Qua nummers) was ECHT ECHT ff wennen maar!!!!! Je hebt mijn complimenten hoor petje af je doet het echt super!!!!!
Je band doet het hartsikke leuk en goed.

Na afloop met fans staan praten en lachen. Didi die op de trap ineens haar balans verloor terwijl ze zat Laughing Juist daar moet je Didi voor hebben Laughing

Toen kam Belle aanlopen (van bovenaf) Dus wie blokeerde weer Belle haar pad?? Juist Didi Laughing MUTS whahahahahaha.
Nou éénmaal bij Belle. Sta ik in de rij te wachten met O.A Kees, Natascha, Mario, Suus, Brigitte ect:
Ik ben de hele maand al constant met Shania Twain bezig dus ook constant haar muziek te luisteren was volgens vele ook echt te merken Embarassed
Dus in de rij was ik met Kees & natazz aan het praten over Shania en ik begon weer haar hits aan het zingen.
Ik aan de beurt loop zingend op Belle af die dus zo staat Laughing en ik heel droog HALLOOO Laughing Belle: Zo lekker liedjes aan het zingen van de grote Shania??? En ik: Shocked oh?? euh ja, ja tja indd ja euh?? (Oftewel ik wist niet wat ik erop moest antwoorden Confused , Stond een beetje voor het blok) Maar Belle kon er wel om lachen Very Happy
Ontdekte ze dat mijn haar korter was geknipt vond ze heel leuk staan en ook wat volwassener zei ik zelf ook dat ik dat vond en ze zag highlights en dat zag ik ook weer bij Belle dus mijn haar was goedgekeurt whahahahahaa Laughing GELUKKIG.
Nou toen mocht ik mijn verhaal vertellen over mijn ontmoeting met Geri Halliwell in Londen (2x) omdat ik Geri vertelde over Belle en ik moest van Geri nog bepaalde dingen tegen Belle zeggen dus dat deed ik. Na mijn idee vertelde ik het weer vol enthousiasme maar ik vond het gewoon zo leuk om te vertellen en gelukkig kon Belle er hartelijk om lachen en zag dat ze het wel waardeerde want blijkbaar had Geri Belle wel ééns gezien op TV met Que Viva La Vida en ze vond Belle echt een mooie vrouw om te zien Very Happy En dat vond Belle heel leuk om te horen. Dus Belle dank je echt heel erg bedankt dat ik mijn verhaal mocht vertellen aan je want ik vond echt dat je het moest weten en bedankt dat je wilde luisteren en sorry als ik TE enthousiast was hihihihihihihihi Embarassed Laughing
Mijn cadeua gegeven (Fles Licor 43) Belle: Oh heerlijk dank jewel lekker hoor Very Happy Vraagt ze: Amai was die niet duur?? ikke: Nee hoor viel mee was €..,.. euro Belle: Oh dat valt mee zeg, Nee echt superbedankt Graag gedaan Belle Wink
Nou foto laten maken en toen (Teminste dat hoop ik dan dat ik dat gedaan heb Embarassed ) Belle bedankt voor alles en alweer complimenten gegeven voor haar show. En toen vroeg ik daarna nog hoe Man I Feel Like A Woman in het spaans klonk Belle diep nadenken en toen zong ze een stukje in het spaans en ik: Shocked Oh?? juist ja en Belle: Confused Euh NOUJA LAAT MAAR whahahahahaha Laughing en ik ja klonk apart maar toch bedankt.

NOu iedereen gedag zeggen en toen richting Hengelo naar ons (Ik, Mario, Suus & Brigitte) Hotel en afterparty houden Very Happy

Belle je hebt mij echt heel erg verrast maar het was echt FANTASTICO!!!!!!
Belle, en Band heel erg bedankt en tot Gouda!!!

Fans, Fans en Fans bedankt voor de fijne avond en weekend
Heb heerlijk gegeten met jullie

XxX

LATINO MUNDIAL IS FANTASTICO Very Happy

*//*Belle, Shania, Geri, Rihanna & The Spice Girls Are The Best Singers In My Life*//*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
BellaBrigitte

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik had zoeits van wat gaat die show worden Question
Je weet het maar nooit bij Belle...die probeert alles Wink

SUPERBLIJ met GIPSY liedjes; en dan bedoel ik de niet hits/singles Laughing Laughing

Minder blij met DJOLEI djolei...ben dat liedje wel een beetje zat!
is geen knalnummer voor aan het eind van de show Wink

Meestal weet je echt niet wat er komt[/i]...denk je balad...komt er een up tempo; wel misschien wordt hier nog aan gesleuteld. Best aardig wat balads in show.....prima....alhoewel ik de hele show staan en swingen nog leuker vind, dus vorige tours vond ik meer swingen. Maar denk wel dat zowel Belle, band als vele fans wel toe zijn aan andere tracklist Wink ....al is het zeker wennen.
Want hoor toch het liefst Belle haar songs..... Smile
Tis WEL GENIETEN.

Geweldig de bandleden en hun act Laughing leuk voor hun en leuk om naar te kijken.
En blij met NL liedje....ook al is ie kort.

Heerlijk rij 1 gezeten.
Heerlijk diner
Mooi hotel
Gezellig met vriendjes
....kortom zeer geslaagd Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
feenstra90

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 5:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie Samenvatting !Smile Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger
Mario

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jedidja schreef:
owhjaa mario! Laughing
sorry dat je mij soms meer horode znigen dan belle Laughing haha

Laughing Laughing
zo erg vond ik het ook weer niet hoor.
Je zingt niet vals, verre van zelfs.
Beter dan sommige deelnemers van Idols, X factor enzovoort.
Tamaarrr

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

muhahaha da zeg k nou ook altijd Cool

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je fanclub is al aan het groeien Didi Wink Laughing
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    :: Belle Perez :: forum index -> Concertverslagen Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: